فروش انواع استند،پاپ اپ استند،میز کانتر،لایت باکس،رول اپ

طراحی ست نمایشگاهی، طراحی کانتر، طراحی سازه نمایشگاهی، سازه نمایشگاهی، کانون تبلیغاتی


    طراحی ست نمایشگاهی           Exhibition Stands Graphic Design



نمایشگاه محل مناسبی برای شناساندن نام تجاری شرکت ، معرفی کالا و یاخدمات در اذهان عمومی است.به عبارتی دیگر نمایشگاه محل تلاقی عرضه کنندگان و بازدید کنندگان است.
بنابراین اولین وظیفه ی طرحهای گرافیکی سازه ها ی نمایشگاهی این است که موجب جلب توجه و توقف افرادی شوند که از جلوی غرفه ی نمایشگاهی در حال عبور هستند.
همچنین این طرح ها باید اطلاعاتی جامع در مورد محصولات یا خدمات را ارائه دهند.
در اصل طراحی گرافیکی ست نمایشگاهی باید با هدف جلب توجه،تاثیر گذاری مناسب و تثبیت نام تجاری شرکت در ذهن مخاطبان در میان انبوه غرفه های دیگر صورت پذیرد.

اگر ست نمایشگاهی به صورت اصولی طراحی شود مزایای زیر را در بر خواهد داشت :
- حک شدن تصویر نام تجاری شرکت شما در ذهن بازدیدکنندگان
- به خاطرسپردن ویژگی های محصولات جدید شرکت شما
- به یاد داشتن مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقبا

عوامل موثر در طراحی گرافیکی
1- رنگ :هنگام استفاده از رنگ درطراحی گرافیکی باید مفاهیم رنگ ها را در نظر گرفت. انتخاب رنگها می تواند در اثربخشی یک طرح یا موفقیت اطلاع رسانی آن سهم قابل توجهی داشته باشد. بهتر است بیش از سه رنگ مهم و اصلی، در طرح شما چشم نوازی نکند. یعنی طرح گرافیکی بر پایه سه رنگ که درجه اهمیت آنها نیز با هم یکسان نیست ، طراحی شود.
از میان این سه رنگ، یک رنگ بار و سنگینی بیشتری داشته باشد. رنگ دیگر دررتبه دوم از نظر اهمیت باشد و رنگ آخر در جایگاه سوم اهمیت قرارگیرد. بدین ترتیب حال و هوای اصلی تبلیغات یا اطلاع رسانی طرح شما مشخص می شود. استفاده از رنگ های زیاد، به جز موارد خاص، حس شلوغی و درهمی را منتقل می کند و تاثیر گذاری کمتری خواهد داشت.. بهتر است بدانید رنگ های گرم به دلیل تاثیری که بروی بیوشیمی بدن می گذارد (افزایش هیجان و ضربان نبض) در طراحی محصولات خوراکی بیشترین استفاده را دارند و رنگ های سرد به دلیل تاثیر متقابل آن با رنگ های گرم، احساس آرامش و اطمینان را به بیننده منتقل کرده و شاید مثلا در پوسترهای تبلیغاتی سازمان های بیمه و یا بانک ها و ... بیشتر استفاده می شوند.

2- فونت: فونت ها نیز باید با دقت انتخاب شوند و با هدف و موضوع متناسب باشند بهتر است درطراحی یک رویداد یا تولید محصول کودکانه، از فونتهای کودکانه یا فانتزی استفاده گردد.
هر خلاقیتی که می توانید برروی فونتها و نوشته اعمال کنید تا نوشته شبیه کتاب داستان نباشد!

3-فرم : فرم ها، همان اشکال و نمادهای بکار رفته در تصاویر می باشند که هرچه خلاقانه و تصویرسازی شده باشند در نظر، ماندگارتر و تاثیرگذارتر خواهند بود.
فرم ها نیز مانند رنگ ها دارای مفاهیم بصری متفاوت هستند و در انتخاب آنها در تبلیغات باید دقت فراوانی کرد. مثلا خطوط شکسته در صنایع سنگین استفاده بیشتری می شود (مانند صنایع خودروسازی) و خطوط منحنی در صنایع و خدمات یا تولیدات ملایم تر (مثلا صنایع غذایی یا تولیدات اسباب بازی ) بیشتر استفاده می گردد .
به یاد داشته باشیم همیشه زیبایی، در شلوغی و تصاویر زیاد نمی باشد. گاهی زیبایی در سادگی خلاصه می شود و باید به سادگی بیشتر فکر کنید. زیرا مفاهیم بصری در تصاویر ساده تر، زودتر و سریعتر، راحت تر و مستقیم تر منتقل می شوند و همیشه تاثیر گذاری در انتقال سریع مفهوم می باشد.
از آنجا که ست نمایشگاهی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین پیام طرح های گرافیکی آن ها نباید مبهم باشد و برداشت های متفاوتی از آن شود. اگر طرح مورد نظر خود را نیافتید فقط کافیست با گروه طراحی نیو استند تماس بگیرید، ما بهترین و متناسب ترین طرح را با توجه به نوع کالا یا خدماتتان به شما ارائه خواهیم کرد
.

شرکت تبلیغاتی نیو استند ارائه کلیه سازه های نمایشگاهی پرتابل از قبیل پاپ اپ استند نمایشگاهی ، میز کانتر نمایشگاهی ،لایت باکس تبلیغاتی در ابعاد مختلف کاتالوگ استند پلکسی و کاتالوگ استند تاشو
میز کانتر تاجدار ، مینی کانتر ، استند قابل تغییر سایز، پوستر استند،ساخت لایت باکس گردان و ،طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، لایت باکس دو وجهی
ساخت غرفه با اسپیس فریم ،راه بند طراحی و چاپ کاتالوگ ،طراحی و چاپ بروشور،فولدر

نیو استند اماده ارائه مشاوره رایگان در کلیه امور چاپ،اگهی و تبلیغات نمایشگاهی است.
فروش انواع سازه های نمایشگاهی (انواع استند - پاپ آپ استند- رول اپ گردان و ثابت- میز کانتر نمایشگاهی - جا کاتالوگی –لایت باکس ...) طراحی وچاپ پلات و انواع لمینت