فروش انواع استند،پاپ اپ استند،میز کانتر،لایت باکس،رول اپ

طراحی غرفه، غرفه سازی، غرفه ارایی، سازه نمایشگاهی، نیو استند، تبلیغات نمایشگاهی


    طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی           Exhibition Booth Design


طراحي و ساخت غرفه ی نمايشگاهی و حضور در نمایشگاه را می توان به نوعی بهترین و ارزانترین نوع بازاریابی در نظر گرفت زیرا فروشنده و خریدار به صورت حضوری در مقابل یکدیگر قرار گرفته و موقعیتی بسیار مناسب جهت انجام داد و ستد شکل می گیرد. به همین دلیل نمایشگاه ها می توانند نقش بسیار مهمی جهت برند سازی و مطرح شدن محصولات تجاری در بازارها را ایفا نمایند.

انواع غرفه ی نمایشگاهی از نظر ساخت
- غرفه سازی به آن دسته از غرفه ها گفته می شود که در آنها ساخت و ساز صورت گیرد.
- غرفه آرایی که درآن ساخت و ساز آنچنانی وجود نخواهد داشت و فقط فضای غرفه با استفاده از سازه های نمایشگاهی مانند استند، پاپاپ، کانترو … دکور سازی می شود.

غرفه مدولار در اغلب نمایشگاه هایی که در همه کشورها برگزار می شود با غرف نرمال و تیپ مواجه هستیم که بصورت مشابه ساخته شده اند و بواسطه برگزارکننده ی نمایشگاه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرند.
با توجه به ساخته شدن این غرفه ها از قطعات پیش ساخته، استاندارد و قابل مونتاژ بودن آنها، به سیستمهای مدولار Modular Systems مشهورند.در این روش غرفه در زمان کوتاه ساخته و جهت چیدمان کالا آماده می گردد و از این لحاظ دارای راندمان فوق العاده ایست.

این غرفه ها بصورت نرمال شامل موارد زیر می باشند:
- کفپوش موکت با کیفیت متوسط
- دیواره های غرفه با استراکچر پروفیل آلومینیوم 6میلیمتری پرکننده متناسب با متراژ غرفه MDF -
- کتیبه یا سردرب غرفه
- نام غرفه
- نورپردازی متعارف
- پریز برق
- یک یا چند عدد میز و صندلی همچنین بنابر صلاحدید برگزارکننده نمایشگاه ممکن است در حد فاصل غرفه ها لایت باکس،یا المان خاصی که عنوان نمایشگاه یا…را داراست نیز تعبیه شود

مزایای غرفه مدولار
با توجه به قابلیتهای سیستم مدولار (سرعت، تمیزی، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ، پرکننده های متفاوت و البته قیمت بسیار پائین در مقایسه با موادی مانند نئوپان و...، می توان از این سیستم جهت ساخت غرفه با طرح ویژه استفاده کرد. همچنین این نوع غرفه سازی به مشتریانی که قصد دارند هزینه کمتری جهت این امر پرداخت کنند و یا غرفه سازی در نمایشگاهای شهرستان یا کشورهای دیگر توصیه میشود.
عوامل موثر در طراحی غرفه ی نمایشگاهی

در طراحی غرفه ی نمایشگاهی تمامی اجزای غرفه می بایست یک چیدمان منظم داشته باشند و تمامی مراحل طراحی باید با هدف جلب، راحتی و تثبیت برند در ذهن مخاطبان در میان انبوه غرفه های دیگر صورت پذیرد.

در نظر گرفتن موارد زیر در طراحی غرفه موجب متمایز شدن یک غرفه از سایر غرفه ها می شود . - پلان غرفه
- زمینه فعالیت شرکت
- نوع و تعداد محصولات
- فرهنگ مشتریان
گروه غرفه سازی و غرفه آرایی نیو استند با در نظر گرفتن تمامی موارد از جمله محدودیتهای پلان غرفه و در برخی موارد هم نوع محصولات، سعی بر استفاده ی بهینه از فضای مورد نظر خواهند نمود و با طراحی اصولی و دقیق غرفه ،هزینه های مازاد شما را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

شرکت تبلیغاتی نیو استند ارائه کلیه سازه های نمایشگاهی پرتابل از قبیل پاپ اپ استند نمایشگاهی ، میز کانتر نمایشگاهی ،لایت باکس تبلیغاتی در ابعاد مختلف کاتالوگ استند پلکسی و کاتالوگ استند تاشو
میز کانتر تاجدار ، مینی کانتر ، استند قابل تغییر سایز، پوستر استند،ساخت لایت باکس گردان و ،طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، لایت باکس دو وجهی
ساخت غرفه با اسپیس فریم ،راه بند طراحی و چاپ کاتالوگ ،طراحی و چاپ بروشور،فولدر

نیو استند اماده ارائه مشاوره رایگان در کلیه امور چاپ،اگهی و تبلیغات نمایشگاهی است.
فروش انواع سازه های نمایشگاهی (انواع استند - پاپ آپ استند- رول اپ گردان و ثابت- میز کانتر نمایشگاهی - جا کاتالوگی –لایت باکس ...) طراحی وچاپ پلات و انواع لمینت